Lösté -

Är inte allt té löst- även om det ligger i en påse ?  Köper jag i lösvikt läggs det i en påse- o då är det påsté ? Eller kan man köpa té i brustablett kanske ?  Kompaktté..   F*N vad irriterad jag blir på den reklamen-- Dessutom har jag köpt det vita en gång o det smakar *urk*   Bara lureri för att få en att tro att man skulle köpa "f- iiinare" té.   Massa olika Tvreklam som jag irriterar mig på-- o flera jag inte alls fattar--? Iofs rätt vanligt-- speciellt när de ska föreställa roliga.     Skrattade åt mig själv- ja det gör jag ofta, men idag sa jag  " fan vad min fötter sitter åt "-  Sockresåren.  Nog för jag kan känna det som om just fötterna sitter åt ibland .  
Idag hoppade jag bara i mina tunna stövlar när Stella ville ut , o hon hade  så bråttom  så jag hann inte låsa-- men okej då eftersom det blir ett varv runt förrådet--  Jaha-- raka spåret ut i skogen  o_o  Skönt med iskallt vatten sipprande in i sliten mocka .

I övrigt-- funderar jag på att måla det asfula elskåpet i hallen-- det  bara är där i väggen o är vitt o fult o plåtigt.  Och när det ändå syns så mycket o irriterande för mitt estetiska sinne--;-)  så kan jag lika gärna göra nåt snyggt av det.   Kanten runt får bli " tavelram"- sen får vi se vad motivet blir.  Det sitter ett svart/brunt elände där med som är dörrklockan- den har jag lust att doppa i ett krombad eller nåt- Skitful rent ut sagt.

Nu ska jag se på Hulken- inte så vacker han heller men Bixby har jag en liten svaghet för ändå-  han är söt på nåt vis o sen är det så kul att se att han har bälte på sig innan skjortan spricker men sen är det borta-- och vart  tar skorna vägen ?   Gillar att  ha lite "miss-spotting"  som den borna perfektionisten jag är.  Skrattar ibland när Buffy blir Väldigt krafitg i slagsmålen-- eller igår när Xander blev ovaligt kort-?   Eller för länge sen i KF när en kniv Rita kastade mot en Ståldörr studsade - oh nej ingen masonit där inte-  En annan gång svajade hela väggen bakom bokhyllan på Direktörens kontor--Oh, I love !

//SoP

Darkangel
2006-10-31 @ 05:47:21
URL: http://pyret.blogg.se/

Jag läste en intervju i Fitness om en kvinnlig stuntman. Hon hade jobbat som Buffy ibland.
Buffy själv blev alltid så glad när det var en kvinnlig stuntman. Av dom skäl du nämner.

SoP
2006-10-31 @ 14:03:54
URL: http://sisterofpain.blogg.se

Kan förstå det-- men de rätt ordentliga skillnader i volym hon brukar växla mellan.--- ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0