En liten nackdel

i att stiga upp i Lite normalare tid, är att posten har inte kommit när jag går ner för att ta in den--o_o -   En annan blev jag varse igår, när solen vrålade sig bländande in genom köksfönstret o omöjliggjorde vistelsen vid köksbordet-- Visst f*n, det är ju Därför jag inte stiger upp före ett sommartid.  Jag har nästan sen dag ett i denna lägenhet haft funderingar på om personen som planlade området var Än Värre geografiskt Förvirrad än jag--?  Möjligen skulle mörkläggningsgardiner a la England 1944 göra nån nytta i det köket- men de skulle antagligen kväva det lilla syre som orkar runt i sommarhettan . Från 04- 13.00 är köket Outhärdligt, sommartid.   Varje år när Solen plötsligt hoppar på en i köket sådär, så har jag glömt det under de senare höstmånaderna.  Själens vila från ljusets våldtäkt ?  Den behagliga självbedrägeritiden -förträngandet- men -- sen är den där igen- och det är nu som det Börjar.. Tjatet, tjatet--- 
Nej, NU måste väl den lata postsnubben ha orkat masa sig hit ändå? 
*obs ironi så ingen postperson känner sig förolämpad o bojkottar min postlåda i fortsättningen*

//SoP 
Annelie
2006-03-19 @ 14:40:00

Jag har likadant.

Annelie
2006-03-19 @ 14:40:12

Jag har likadant.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0