Något

bättre idag--  vaknade o tog ur mina öronproppar- rörde lite på foten o fann en LitenKatt i "fotskålen"- ihopkurad i mitt fotvalv-- Vid sidan av mig stack en silkestass fram ur Sambons täcke--  Sval regndoft utifrån,  o Sambon kom in med en mugg kaffe- Alltså, DÅ är livet ett rätt skönt plejs.   Då gjorde det inte så mycket att jag även idag var uppe o rände efter värktabletter vid 8-tiden. 
Sambon hade varit uppe hos glasmästaren o hämtat min katttavla, o den blev Så fin-fota sen. Fast dyr-*huvva*     Så hann jag knappt ur sängen förrän Sambon började fixa frukost ute i köket- rostat bröd o té. Det nya rostbrödet med mer fibrer ,o sockerfri marmelad-- inte helt fel. 

Så kom då båda hyllorna/hatthyllorna upp i badrummet- det blev Så mycket bättre , o lättare att få lite organisation på allting. Är  lite glad över min idé att ha hatthyllor därute-  Som Sambon sa--VA? ska du  ha dem Där? jupp--   Bild kommer väl..    i en blogg nära mig--;-) 

I en postlåda nära mig anlände idag Maidens nya-"limited edition"- :-)   samt säsong 1 av Angel.  Ska köpa på mig dem o Buffan vartefter priset sjunker. 

Apropå tv-film-dvd- jag såg The  Amityville horror i söndags var det nog-- nyinspelningen- den var kass-- den gamla från 70talet var klart mycket bättre.    Så ni som sett dem gamla o inte den nya-- skippa den nya- mitt råd i alla fall. Och om ni sett den nya, o inte den gamla--;-)  Ja, just det.

Fridens o det--

//SoP
Malle
2006-08-31 @ 21:54:14
URL: http://malin.priv.se

vilken skön stund du hade.....ja ibland e livet banne mej bra!

MyyZz
2006-09-02 @ 13:23:20
URL: http://myyzz.blogg.se

Låter helt fantastiskt att få vakna upp på det sättet.

SMART med hatthylla ... trodde det var nåt som skulle vara i badrummet ... Jättefint.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0