Nehej.. jag är ingen viktig kund-

-- sex samtal, till bank som jag uppgav mitt ärende inför-- Inte En person av dem jag pratade med på den tidsperioden av 5 timmar, kunde upplysa mig om jag att för detta ärende måste Besöka banken In Persona- Samt ha bokat tid i förväg- 
Så när jag till slut får tala med en Människa på ortens bankkontor, vilket jag hela tiden försökt nå fram till,  säger hon att "du får boka en tid, får se om det finns någon i morgon..." - Jag har ringt halva dagen o väntat på att bli uppringd o jag behöver ett svar Idag -- "  Du  kan komma om en kvart  "Med alla papper, o borgensman .  
Hallå, jag har ringt sen 11.30 o blivit lovad att bli uppringd ?  INGEN har på den tiden sagt nåt om att jag ska infinna mig - utan att det går så bra via telefon så-  Men Ursäkta mejj -- att jag har muskelsjukdom o panikångest o inget körkort o bor mer än en kvarts cykelväg ifrån banken -- samt min borgensman är på jobbet- ?  Lätt att boka tid när man är på lägenhetsvisning 18.00 en fredag- Lätt ,att som Mäklaren upplyste om i mail ,att  " snabbt få ett besked om du ringer din bank "  Jag har drabbats av total minnes o sinnesförvirring nu, så säkert går jag in på en annan bank nästa gång jag ska in på en.

Och så  får jag  visst f*n lära mig att gilla fotboll--- 

   / SoP-issedOff



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0