Ojdå

- är ju längre sen jag skrev än vad jag trott.   Allt är som vanligt fast allt vanligt är väl helt ur led - Min ångest har gjort att jag inte kommit iväg till min 3e dos. Nu provar jag att Inte ha tiden uppskriven på komihågtavlan i köket. Möjligt är out of sight Lite mindre stressande? Skitsak egentligen- det är ju Krig. Som gör allt värre.
Och i fredags föll domen,min Vän får sex års fängelse. Hemskt,men jag är ändå en Smulsmula lättad över att det inte blev livstid.  Mer än så vet jag inte,och inte mer än vad tidningar har skrivit. 
 
- och,i höstas frågade en vän om jag kände en av hennes kompisar - och känner gör jag inte,men under en period a long time ago så var vi bekanta. Pratade egentligen ganska mycket. Mest hon tror jag. Alltid glad trots att jag nånstans hade en känsla av att hon inte var så lycklig hela tiden.  I alla fall,hon var svårt sjuk nu. Så där hemskt sista-chansen sjuk. Har tänkt på henne ibland, undrar hur det går? Så igår, så var hon plötsligt i "personer du kanske känner" på Instagram. Men,där är hon ju,ser ju pigg ut. Gick in på kontot som var offentligt- För några dagar sen dog hon. Det kändes så jäkla risigt,så onödigt- så grymt. Blev riktigt ledsen trots att det är så många år sen jag träffade henne. Så även de i utkanten av ens liv kan göra intryck och avtryck. 
Livet alltså - 
 
Ta hand om er//SoP 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0