Ni vet -

-skruvkorkar,lock,hattar- på allt från tetrapack till små jäkla tuber- Jag tappar dem.  Åtta av tio gånger så tappar jag den sabla korkjeflen. Förr sa man/jag alltid hatten om den på tuber ,nu är allt kork. Tror jag? Jag tänker mer än pratar,så jag vet inte- 
Men,ändå,jag tappar dem. Ibland hittar jag den inte så en bit aluminiumfolie får agera som förslutning. Jag är Så trött på det eviga tappandet,och flera av de platta skruvlocken som är på tetror ligger säkert under kyl/frys- Speciellt när nån av grabbarna får tag i en- swoosh- borta.
Och jag böjer mig Och böjer mig,sträcker mig och svär. Liten töntsak,men så ytterligt irriterande för en kort,tjock och värkig tant. 
 
En kort,tjock tant som varit på ett sjuhelsefyrs dåligt och vemfanbryrsig-humör hur länge som helst. Rabbla krämpor ids jag inte längre. Ont. Punkt. 
Och inte en enda blomma har det blivit på svartvinbärsbusken . Den kanske behöver ett år för att komma igång?   
Det var vad jag hade att säga- 
Fridens //SoP 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0