Det är fortfarande varmt-

- men det finns en höstnyans i luften ändå- förändringen i ljuset. Jag blir både ledsen, och glad ,men mest förväntansfull ändå. Fast jag inte ska börja i nån skola, eller våga mig iväg på nån kurs- fast jag inte behöver nya skrivböcker, pennor (har jag köpt ändå ;-) ) anteckningsblock,skolväska.. Plötsligt får jag lust att slå in böcker i fint papper :-D    Ja allt det där- jag älskade faktiskt att gå i skolan- trots utanförskap, och mycket skit - Det Var härligt ändå. Och vetgirig är jag ännu. 
 
Jag har beställt  några böcker, dels senaste pocketen av Elly Griffiths ,men några faktaböcker också. Härom dagen när  jag var ute såg jag en mörkbrun fjäril ( inte Sorgmanteln) och googlade mörkbrun fjäril- plötsligt hade jag beställt Fjärilar i Norden :-)  Det skulle nog ha glatt Brorsan. Så dags nu- eller jodå, jag visade intresse och lärde mig att se annorlunda på flygfäna,speciellt nattflyn ,på våra nattliga utflykter till Kullen och Öland, bl.a. 
 
 
- och där tog inspirationen slut, jag måste äta någonting, kom på att jag bara har  ätit lite stuvade makaroner, korven föll mig icke i smaken-
 
Fred //SoP  
 
  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0