Vaknar ond och trött-

- på grund av- allt möjligt men mest den här förbannade tidsomställningen. Det verkar som om jag bara mår sämre och sämre av den ju äldre jag blir.    
 
Sen står jag där i köket och lyssnar på radion, det ska handla om Kjell Höglund, Åh- intressant :-)  
Så säger de att Jerry Williams har dött. Jag började gråta på stört.  Jerka, han är ju Evig. Så sorgligt. Bara 75 år. 
Och bara för ett par dagar sen tog jag fram två av hans CD´n ur hyllan för jag tyckte att det var länge sen jag lyssnade på honom.   
 
"Alla" bara dör och dör-  Tecken på min egen ålder,? även om jag antar att jag räknas som relativt ung med tanke på medellivslängden ökat. 
 
Fred och Keep on rockin´ Jerry //SoP 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0