Jag letar

-efter minneskort- Faen vad Dyra de är!  Men mitt minneskort i mobilen blir ju fullt stup i ett. :-(    Men det får räcka att tömma det den här gången. Plånboken är väldigt slimmad. 
 
Och Annars då?  Jo, minsann, Bröderna Busberg fyller Ett År idag !  
Tänk, ett litet år 💕   Bröder, och så olika. Precis som om man förväntar sig att alla ungar i en kull ska vara identiska. Dum tanke. Fem ungar i en kull kan ha fem fäder av synnerligen skiftande slag.  Nu var de här bara tre, men ändå. De har en långhårig, eller semilånghårsbror .  
 
 
 
Grattis Pojkar - 😍😘💕 Och Tack 🙏för att ni finns i mitt liv.    Ni gjorde det så mycket rikare. 
 
Mjau //SoP
 
Brita
2018-07-17 @ 17:50:40

Grattis killar på 1-årsdagen och ett ännu större grattis för att ni har fått världens bästa matte och husse! Det märks att ni har tagit över och trivs väldigt bra.

Svar: Ja det är rent otroligt vilken tur de har haft ;-)
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0