Så, nu är reklamen borta i ett år till-

Egentligen skulle det ju kvitta, så få läsare som jag har, men den stör Mig- och alldeles extra när det är skit som inte passar ihop med mig- 
Idag fick jag min  kallelse till gastroskopin- behöver jag berätta vilken helfel tid det är?  Så jag ringde- och de ska ringa mig i morgon. Undrar om de är mer noga där, än här på "Sjuk-sjukan" ?  Irriterande är att det står i instruktionerna att jag ska ligga på sidan under undersökningen - det kan jag inte. Mina armar domnar på fem sekunder ,händerna blir iskalla, jag blir yr och axeln jag ligger på ilar som tandvärk. 
 
Jag fick ett brev ifrån läkaren också, som berättade att mitt hba1c är för högt. No shit?  Och att jag ska dubbla min medicinering. Vilket bevisar att han inte hörde vad jag sa när jag var där. Jag tar oftast bara halva min dos- annars dumpar jag som fan, rent ut sagt, får lågt blodsocker och måste hetsäta socker-  vilket går en smula till överdrift ibland p.g.a  min ångest , så jag drar iväg för högt . 
Ja, så nu kan jag väl lägga mig nånstans med en burk nervpiller och en flaska glukos hängande i mungipan? 
 
Fred // SoP 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0