Va`?

Inga ryssar här idag?  
 
Vete 17 varför jag satte mig här idag? Nåt skulle jag göra, det vet jag, men nu har jag ingen aning alls. 
 
Den där lådhurtsen står i alla fall i köket  nu,funkar utmärkt istället för den "trådbackshurts" som stod där och samlade damm och väsnades så fort jag kom åt den.  Maken tyckte jag skulle måla om hurtsen, men vad fasen, det är nån sorts plastfolie/laminat på den. Blir nog inget vidare att måla på ?  Den står dessutom halvvägs in under köksbordet, så den syns knappt.    Jag har tvättat en matta, tagit in posten, sagt  hej till två grannar,gett Ferdinand lite mat och kärlek. Hans nuvarande husse tycks ju skita i honom , och den före detta matten likaså. Ibland så hatar jag Verkligen människor.  Dyker den randige stackarn upp här igen så anmäler jag . Jag har tjatat på matten i minst ett år, och dessförinnan också men via ombud.   Senast när jag sa att hon måste ta kattstackarn till veterinären sa hon att hon jobbar 100% och slutar en kvart innan veterinärmottagningen stänger, dessutom har hon inget körkort så att åka dit var ju lite svårt *höhö*    Ja, två barn finns- jag säger  bara det så har jag ingenting sagt.  Jag hoppas bara att de aldrig någonsin blir sjuka? 
 
Nä, nu ska jag ge fan i att  hata människor och gå och ägna mig åt nåt trevligare. Skriva kort? Läsa tidningar?  Eller försöka panera de där fiskbullarna kanske? 
 
Fred i Djurvärlden (människor kan hoppa åt helvete)  //SoP 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0