Det tar sig

- sa nåt jävla pucko och brände ned Gävles halmbock.  Jävla skitfolk. 
 
Men egentligen skulle jag säga att det tar sig med postcrossing - :-)  Jag har på 260 dagars medlemskap hunnit skicka 138 kort, och mottagit 142 stycken :-)   Och just nu har jag tre adresser att ta ut.   Jag skrev fem kort i söndags- så många gör mig trött, mest i huvudet - men det är ju Roligt också. Oftast tar jag två adresser i taget, men plötsligt hade de samlat sig. 
Idag fick jag kort från USA och Japan - Jag tror att det är många yngre ifrån de asiatiska länderna som är medlemmar, och speciellt på kort ifrån Japan är det fullt med små söta stickers och washitejp.   Det ifrån USA är ett "Early tv memories" -kort, med info om The Ed Sullivan show . Sånt är kul, tycker jag, som ju är en tv-freak de luxe :-) Undrar om jag skulle efterlysa fler ur den serien? Lucy show t.ex.  
 
Nej, ont i datorkroppen- dags att resa på mig och plocka undan lite fler grejer-  eller börja med mat innan jag sockerdippar igen. 
 
Fred&Kärlek //SoP 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0