Jag skulle ju

-betala räkningar. Men jag har redan ont överallt av att sitta här. Säger vi. Jag har bara ingen lust alls. Mycket larvig känsla men- jag gör det senare i kväll. De är redan en dag sena och om jag betalar lördag eftermiddag eller  kväll spelar väl ingen roll.  
 
Det är varmt som helvetets förgård- eller är det där det blåser så förbaskat?  Fläktarna tär på själen med sitt eviga surrande men utan dem skulle jag mörda någon. 
 
Hallen är Färdig! Inte möblerad och "dekorerad". Men tapeter,lister och annat som som ska vara där är på plats,och jag är så glad över att det Verkligen kom upp en list runt själva dörröppningen också,så som vi gjorde runt fönstren i sovrum och kök förra sommaren.  Saker som ska fixas sen, är jag ju så grymt skeptisk till,Sen kan vara när som helst men oftast inte alls.   Nu är vår hall inte röd längre, utan svart/vit/silver/grårandig, och  dito fast i rosa/lila nyanser som ett avbrott . I love it! Och tapeten som i rullen ser Svart ut,den är ljusare än  den röda! Uppsatt är det svart som visar sig minst. Allt silver och vitt reflekterar ljuset . Häftigt,tycker jag. Och jag ser på den raka,släta vita listen runt dörren och blir rent lycklig i mitt estetiska sinne.  
 
Byrån är ihopsatt och är lite snyggare än den var på bilden på jysks hemsida,det är inte de vanliga "basic"-handtagen på,och det tackar jag för.  Den vita byrån gör ju sitt för ljusets skull,den rödlaserade hallmöbeln gjorde ju inget för att ljusa upp, utom i mitt sinne då jag äntligen hittade en sådan :-)  Jag har Lite svårt för att göra mig av med den,jag Hade ju letat rätt länge . Sambon har inte tagit den till secondhand än,så det finns en chans ;-)  Jag smider små planer i min samlarsjäl. Läste ett reportage om en ny behandling för "hoarding" ,där stod att samlare är kreativa som ser en användning i föremålen. Så jag tar till mig det, jag är inte galen, jag är Kreativ :-O 
 
Tror jag ska kreativa mig utför trappan med en katt i snöre- för här blir ju inga räkningar betalda- 
 
 
//SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0