så var´e Påsk igen då-

- och för dagen lämpligt klädd i helsvart- eller okej då, min scarves är silvergrå-  hade jag tänkt att i lugn o ro läsa mig igenom en allt högre tidningsbunt på köksbordet, och sen tillaga en enkel middag.  Jag hann ungefär till mitten av gårdagens aftonblad.  Lika bra det kanske, redan rubrikerna irriterade mig-  guldsmeden som blivit mördad hade gjort smycken åt *olika kändisar*  - Någon Elin hånade en ex-man- Skiter väl jag i- Och så var det någon kränkt mästerkocksdeltagare, Igen.    Jag tycker att en designer gör smycken till *den o den* - inte åt. Bara som ett exempel.  Elin vet jag inte vem det är o vill man inte bli kränkt av domare i matlagningstävlingar så- anmäl er inte dit.   Snart övergår de väl till domarmissarna, träningarna, o skadorna i dansandet. Vad vore dagstidningarna utan alla tv´s lekprogram?   
 
Ja, en halv dagstidning blev det.   Sen blev det rörigt- o sen startade jag datorn för första ggn sen i tisdags .  Hade inte missat något av värde,snarare har jag vunnit tid o kanske pengar med ,genom att inte nappa på något dagserbjudande i alla nyhetsbrev jag får. De har nyheter varenda dag- otroligt vilken omsättning de måste ha. 
 
Nu ska jag se om jag kan svänga ihop nåt ätbart, sen blir det nog en Gardellkväll -
 
En Fin Påskhelg önskar //SoP 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0