nähä-

Inte ville katten kissa i en låda med bakplåtspapper i-   Så hon höll sig, vad bra, då kan de ta prov med nål, tänkte jag. Nähä, för när  vi bar in buren hos veterinären så kissade hon i buren- Livet ska inte vara lätt.   Hon fick i alla fall antibiotika , o så ska jag försöka få till ett urinprov från henne i början av veckan.  Faktum är, att den här gången var jag glad- eller inte Glad så klart, när hon är sjuk - att hon kissat utanför lådan, för annars hade jag inte märkt att det var något fel med henne. Katteländen, de är mästare på att Dölja att de är sjuka.   GumsedutteStellatanten, bli frisk nu o ta din tablett snällt utan att göra köttfärs av mig ♥ 
 
//SoP 
     



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0