Inte min favvosyssla precis-

men nu är det gjort o jag är en riktig jeevel på OCRnummer- ;-)  Några kan jag utantill- det är till att vara en trogen kontokund. *ironi*     Apropå Pengar- jag får tillbaka några tusenlappar-  Ja tack men - inte betalar jag för mycket skatt, jag betalar för mycket Räntor-- vilket tyder på en rackans massa skulder som är dyra skulder.  Vilket bara är mitt eget fel. Nästan.   Jag ska i alla fall köpa den där Ektorpsoffan när de pengarna trillar in på kontot. Och Betala duschkabinen. 

Nu ska jag ha kaffe- o frukost- kanske inte vore så himla dumt- sabla tidsomställning.  Undrar om jag kan låta bli att gnälla i nästa inlägg ?    Om min pronaxen börjar verka kanske.

Och nu spelar grannen dragspel igen---------------------- 

hej då.

//SoP
Naken
2009-03-30 @ 20:14:12
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Det var en väldigt fin soffa det där. H&M ska också köpa en ny soffa. jag hoppas att det blir en sån där fin. Men det blir det nog inte, den hade nog inte fått vara vit så länge...

Tass/ Naken

Anonym
2009-03-31 @ 00:18:30

Naken:jag köper den i rosa ;-)

Madelene Nattfrost
2009-03-31 @ 10:20:36
URL: http://www.nattfrost.se

Grr... jag får betala tillbaka skatt, i vanlig ordning! Väldigt frustrerande. :(



Du MÅSTE plocka fram Om jag kunde drömma, ur bokhyllan och läsa, NU! ;)

//SoP
2009-03-31 @ 14:43:44
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

MN:okej då,lägger Änglar o demoner åt sidan så länge då-eller nej jag tar den efter demonerna,den har legat länge nog!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0