vi ska steka ,vi ska baka ,vi ska diska ...en jevvla massa-

Jag har gjort Krabbelurer     Fast inga fancy bär på mina,bara strösocker så jag har blivit skrynklig i munnen . Goda, men lite torra  var de. .   Danska  Äppelskivor  är Mycket godare- men klart krångligare. Jäst vettu,vänta o ha sig, jobbigt.  Men jag har  smeten i kylen över natten, o då blir "skivorna" mycket bättre- kom jag på av ren lathet. ;-)  De blir pösigare o ingen jästsmak. 

Nå- men jösses, har radion på, är melodifestival- åh fy det är nåt hemskt latinokör- :-P     Så vidrigt.   

I övrigt, färgar jag handdukar *byta badrum*  -  och har ont i ryggen.  Och i Morgon, är det Vasaloppet ! Årets stiga-upp-tidigt-dag! 

Fridens // SoP

PS-inte ids jag vispa några äggvitor hårt till äppelskivorna- :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0