jahaja-lite filmtajm -

Jag borde väl skriva nåt- nåt-  nä-   Igår, såg jag "Härmed förklarar jag er Chuck o Larry"   Och, jag tycker genuint illa om Adam Sandler, ganska genuint illa om Komedier av denna typ- men trodde kanske i mina små rosenskimrande tankar att den Kunde  ha nåt bra på G-  Men--, men, men, men,-- MEN- många Men...  Och Män. Nejmen- Jag Gillar faktiskt den tjocke killen som jag aldrig kommer ihåg vad han heter- ( Kungen av Queens) - men- urs o nej o fy o vilka-- FJANTERIER- Nå, några ljuspunkter - o jag ångrar inte att jag såg den- Men, men , men-- *suckar*  Det kan fan inte vara lätt att vara gay.  För jag tror ju inte att alla konstiga vändningar är något ovanligt - och  jag tycker ändå att det förväntade gapflabbet fastnar rejält i halsen- eller Borde fastna!  På dem som skrattar .

I övrigt är det varmt o jag har ont i nacken o huvudet- 

Fridens // SoP

Jah Hollis

Amerikaner kan göra både väldigt roliga filmer och en jädrans massa poänglös tramshumor.

Kevin James heter han som är med i King of Queens.

//SoP
2008-06-01 @ 04:31:27

Jah:Just det,Så heter han.Jag gillar den serien-lite motvilligt först-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0