Jyllandsposten goes Global--

NU så har jag inte hängt med i den här debatten nåt vidare, men nåt jag funderat på är om just Jyllandsposten läses frekvent i "arabvärlden"?   Sen är detta tydligen något som publicerades för ett halvår sedan--
Alltså, jag kan inte hjälpa detta, men det är något så otroligt skrattretande över folk som tar sånt där på så Blodigt Allvar-- Och nog borde ens skratt fastna i halsen, eftersom det är just sådana personer som är Livsfarliga o kör blodet i allvaret så långt det är möjligt-

Så var det de där Hamas- som jag inte alls fattade vad det var o varför det var sånt tjat om det-- Tydligen var de rätt förvirrade själva också- när de vann valet--   Men? Demokratiska val-- eller -- Skönt  att demokratin är så befäst i världen att   Vem som helst Kan vinna ett val.  Har Kvinnor rösträtt  där nere/borta--?

Världen är så sjuk så sjuk, Människa, Människa liten-- mycket värre än du nånsin tror, Människa, människa Liten...

//SoP  So disOriented Person



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0