i Värkens tecken

-händer det inte mycket. Även om jag stretar på med allt möjligt för att distrahera mig från värkpiskans vinande och pinande . "En gör så gött en kan" är ett av mina favoritcitat ,för det är ju vad man gör. Eller i alla fall jag. Lägger jag mig på sängen är det enda jag känner just värken,och det Brukar sluta med att den intensifieras till outhärdlig och jag hamnar i badrummet och kräks så jag tror att jag ska svimma och revbenen knäckas.  Så jag distraherar mig.   Även om det går väldigt,väldigt långsamt .  
Nog gnällt.   "De går la över"- 
 
//SoP 
 
 
Tofflan
2015-04-28 @ 17:02:35
URL: http://tofflan.wordpress.com

Skitvärk! :-( Hoppas du mår bättre nu.

Svar: Ja,idag är det lite bättre :-) De´svänger ju-
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0