ahhh--

anybädd--

nybäddat- Asthra like- Stella också- och Jag också!     Vete 17singen om inte min platta i fickan gjorde lite nytta ?? ;-)   För igår fick jag bara så Frispel på allt rörigt o bröte som bara tornade upp sig som Berg i sovrummet-- som stora lortiga stagnerade berg som på nåt vis var ett hinder - i mitt sinne.  Så jag röjde ur alla lakan, kuddar, täcken, filtar- la ut i tvätten o på balkongen o öppnade fönster  o vädrade o brände rökelse bara för att få Ut det gamla unkna---    Och Jag gjorde Ont i hela mig - men Åh så Skönt att få lite ordning o känna kall luft o rendoft  - och så lättade hjärndimman också.   Men Sambon fick hjälpa mig få i mitt stora dubbeltäcke i dubbelpåslakanet-- för det blev som ett ton o en kvadratkilometer tyg på en gång - *ajaj*        Några timmar senare hittade jag ovanstående/liggande  i sängen--  ska man Behöva Vidvinkel till En katt ?  ;-) 

//SoP
MyyZz
2006-12-31 @ 20:32:09
URL: http://myyzz.nu

duktig du är ... imponerad :-)

Lååååååååång sötnos där ..... och ja man behöver def vidvinkel ibland till tissetass.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0