Logga in, skapa nytt inlägg-

Ja, och vad ska det innehålla då? Bilderblogg kanske ?  Vi kör några stycken- även om min nya mobilkamera inte lever upp till de förväntningar jag hade när jag köpte den- ser ofta bra ut i mobilen, men blir oskarpa i datorn-  Jag har banne mig VGA-bilder som är bättre. 
 
 
En liten julklapp, hamnade ihop med min Rååsa plånbok i väskan- (hade en rödblå förut) 
 
 
Lärde mig plötsligt att ändra fokus i kameran, alltid nåt- 
 
 
-jag tömde äntligen ur alla raggsockar som blivit kvar i byrån efter dess klädkammarvistelse (nästan tre år) och organiserade mina verktyg och Fixa-lådor (ikeas) på Ett ställe :-)  
 
 
Lite go´doft och välbefinnade dök upp i förra veckan i form av ett litet paket ifrån LUSH- var en schampokaka och en tvål i den också- i KARMA-doften.  Den gör mig glad. 
 
 
-och så var det såhär, att mina naglar plötsligt började se hyfsade ut, inte spruckna,flisiga,fnasiga,har bara haft lite nagelstärkare på dem och  i övrigt inte brytt mig- Så glad i hågen har jag beställt ett par nagellack . Jag har bara några ytterst diskreta numera (efter att ha haft hurmångasomhelst i allafärgersomfinns förut) eftersom naglarna oftast inte är nåt jag vill visa upp-   Nå, så- lack på ingående, naglarna rasade igen. Ytligt, men- yta kan också vara viktigt. 
 
Slut på fotokavalkaden- 
 
Och jag ska väl lyfta häcken från datorstolen och masa mig ut i köket och fixa lite middag. Pasta finns kvar sen lördagsmiddagen, så till den ska jag fixa en sås/gryta på bacon, purjo,vitlök - "baconpasta" . 
 
Fred i gråvädret //SoP 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0