Jodå, jag

-lever än :-)  Även om jag har känt mig/känner mig lite på sparlåga.  Magen har "blossat upp" igen, eller pajat ihop, vilket man nu föredrar. Jag föredrar inget av det, men-   Jag såg i minnen på fb, att det är  tredje året i rad som jag får så ont i magen vid samma tid . För tre år sen vet jag varför, det var då Syrran dog (12e januari 2016) , men sen då? Sitter det kvar i kroppen - psyket?  De två senaste åren var jag så kass att jag ringde till läkare- båda gångerna hittade de inget fel.  Kanske brände jag bort det onda i pur ilska över allt trilskande som vården alltid håller på med?  Skulle inte förvåna mig.   
 
Magen åsido- då blir det inte mycket kvar-  Jag har reahandlat en del,bl.a kläder till Maken, och hans fiske. Stövlar,fleeceunderställ,två vanliga fleeceundertröjor, och en vattentät packpåse . Fast den har han nog mer nytta av till sommaren, i sin egen båt. Att ha lite torra reservkläder i, tänkte jag. Får se hur  han tänker. 
 
Mina lampor jag köpt via tradera har anlänt, två gröna, två cerise, en röd, en turkos-  Ja, lika bra att ta i direkt- Typiskt mig.  Mina nagellack ( se föregående inlägg) anlände, jag målade mina naglar, och de har rasat ihop. Även detta typiskt.  Jag har handlat på matsmart.se, och nyss la jag en order hos The english shop, mest för att såspulvret jag blivit "beroende av" tog slut idag (Bisto, granulat) . De brukar Ofta vara slut i lager, så nu tog jag två av varje (Onion och Gravy) - och i den butiken Måste jag ju ha lite godis och chips också ;-)   Jag väntar på paket från Adlibris, en, nej två böcker, och ritblock . Livet blir plötsligt tomt utan ritblock.  Urs, jag handlar ju bara.   
 
Och nu är klockan snart åtta- Det känns som om det är något jag ska se på tv då- ?
 
Fridens liljor, kilowatt och rivaler- //SoP
 
Även detta tradera, jag samlar lite på Karl Holmbergs i Götene- deras grön, och rödbetsade trägrejer från 70talet.   ;-) 
 
 
Anonym
2019-02-19 @ 18:29:44

Tror det kan vara psyket med, jag blir automatiskt orolig dagarna innan Esas dödsdag....

Svar: Men är du här! Ja,det är nog mycket psyke . Urs-
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0