Och idag är

-det den tredje september och det är Varmt igen.  Jag hoppas att det bara är ett sista flirtigt försök av sommaren , för se mig charmar den Inte.  Jag skulle egentligen kasta skräp från balkongen, men hamnade i datorrummet, soppåsarna jag var ute efter låg tydligen här inne.Och då måste jag ju röja en väg för att komma in. Loke hjälper mig med liv och lust medan jag ropar Neeej! med liv och lust..   
Jag tror att nu när jag fått lite fri golvyta ( byrån ska baxas ut i morgon hoppas jag på) så ska jag dra runt - nåja, med dammsugaren några tag här inne.  Maken glömde nåt när han la in de gamla duschprylarna här idag, så det är vatten på golvet också, upptäckte jag.  Turligt nog är det bara en verktygslåda av plast som står i vattnet . 
Ja, detta rum. Som jag drömt om som arbetsrum, hobbyrum,syrum,eventuellt med en fåtölj för läsning ..
Många gånger har jag tänkt att vi skulle ha tagit en tvåa,då hade det inte gått att skräpa till det så här- eller, fan vet- Maken har ju sina samlingar i sovrummet ,trots att sovrummet består av Säng, med en gångstig runt ungefär.
*gnäll-gnäll* 
 
Nej, dammsugare och skräppåse till balkongen var det. 
 
Fridens //SoP 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0