Skriv

 
(det kom lite snö härom natten 😍)
 
 
 
Okej då- jag har ju ändå hamnat här inne- Vad jag skulle göra från början har jag glömt, men dagen  var Planerad för veckotidningsläsning . Istället har jag balkongstädat lite lite grann,tömt diskmaskinen, kört ren den med citronsyra,handdiskat lite, städat här inne lite mer, gått igenom mailen, betat av ett gäng marknadsundersökningar , glott på facebook en stund - and, here I am!  Ja, flyttat bilder har jag gjort också, tänkte att när jag nu äntligen skaffat ett nytt minneskort så vore det ju smart att sätta i det i telefonen också. Det gör lite mer nytta där än i förpackningen.
Telefon ja- Telia har klippt hemtelefonen för Tredje gången. Jag blir så trött - men förhoppningsvis blir fiberfunktionen inkopplad här snart- Telia säger att den Är det, därför stänger de av- och den Här gången kan jag på sitt vis förstå, eftersom vi kvitterade ut paketet med tillbehör för en dryg vecka sen, men vi har ju inte kopplat in de prylarna ännu, och vid beställningen sas det att de byter ingenting förrän de ser signal härifrån att våra nya saker är  i funktion.  Men de två tidigare avstängningarna har jag ingen som helst förståelse för.  Teknik=huvudvärk och irritation.  
-Och irritation- vårdcentralen så Klart. Samma sak vartenda år vid de obligatoriska kallelserna.  Totalt galna tider, trots att jag om och OM och OM igen påpekar min situation.  Nu var jag nära att acceptera min senast givna tid- MEN jag vill inte åka till sjukan utan att vare sig ha ätit, tagit mina mediciner och mitt insulin, och försöka hålla mig alert och ta till mig information vid besöket. Lika bra jag drar in där och ändrar direkt,  innan jag glömmer bort det- 
 
Fred och hela den tjillevippen ! //SoP
 
 
 
 

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0