Jag skriver ju så sällan-

- så jag glömmer vad jag har skrivit om, och inte skrivit om. 
 
Idag när  jag hade ätit färdigt, isterband med mos, ärtor och varma rödbetor,tänkte jag att jag har ju glömt att berätta om att vi har bytt köksbord. Men nu när jag satt och läste här, så ser jag att det har jag ju visst gjort. Verkligen roligt att ha något nytt att komma med.  Men istället kan jag ju säga, att ni som inte har ätit varma rödbetor, gör det! Jag tar vanliga skivade ur burk, strimlar dem lite och värmer i lite smör i en stekpanna. Det är så gott ! Det blir en helt annan smak än bara direkt ur burken. Ja, det var det lilla husmorstipset. 😉
 
Helgfrid på er //SoP
 
 
 
Tofflan
2018-05-14 @ 11:19:11
URL: http://tofflandel2.wordpress.com

Rödbetstipset ska jag komma ihåg. Tack!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0