Det behövs inte så himla mycket-

-för att få en jeveldag att vända :-)  I mitt fall var det ett tjockt och vältejpat kuvert i postlådan, från min Vän i Motala   😘 Innehållande en bunt vykort och ett litet brev - Många färgrika blomsterkort och andra fina motiv. Mina bulldogshängkinder drogs upppåt med mitt léende och de sitter kvar än faktiskt.   Ibland när vi köper kort till postcrossing  så delar vi med oss till varandra ,det är roligt tycker jag.  
 
 
 
Ja, före posten var jag rätt lack här, värk, blåsigt, trött, Uttråkad. Ja, tråkigt. Jag som aldrig brukar hinna ha tråkigt. Men när värken(och ångest) förstör det mesta av aktivitet, tja, då blir det tråkigt-  För jag lider inte brist på idéer eller saker att göra, tvärtom, jag hinner inte allt jag Vill göra. Men Orken, och Styrkan fattas mig. Jag som var så stark förr," kan-själv" . Trots 158 cm och drygt 100 kilo så var jag Stark. Och oväntat smidig också, kilona till trots.  Vad jag skryter. Men det var Då. Long time ago. 
 
Fred och sånt- 
 
//SoP
veggiehäxan
2018-05-07 @ 23:21:56
URL: http://xn--veggiehxan-w5a.bloggo.nu

Klart jag delar med mig☺ Jag har ju lurat in dig på postcrossing också ☺ Så delar jag gärna med mig☺




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0