svar om spam

"Vår tekniker gick in och kikade. Vi har ett automatiskt filter där vissa kommentarer kan fastna, då vissa av hens kommentarer kommer fram verkar det vara det som gör att vissa fastnar. Vi kan tyvärr inte påverka detta filter, det kan vara saker som att det är en kort kommentar, konstiga tecken, många punkter etc som avgör men vi kan tyvärr inte utforska det ytterligare, vilket vi är hemskt ledsna för." 
Det här svaret fick jag ang."misstänkt spam" //SoP
Tofflan
2018-03-09 @ 10:47:08
URL: http://tofflandel2.wordpress.com

Ett rätt idiotiskt och intetsägande svar. Jag fattar inte varför det bara är hos dig det krånglar, inte hos några andra blogg.se-bloggare jag läser.
Men men, du får väl kolla igenom spammappen då och då - om du vill ha mina kommentarer, vill säga. Jag tycker att det låter rätt godtyckligt att vissa kommentarer släpps igenom och andra inte. DÅLIGT svar av supporten!

Svar: Så fort jag loggar in ser jag dem under kommentarer, men de publiceras först när jag svarar eller trycker publicera. Tycker också att det var ett blaha-svar.
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0