Men se där-

fäller jag ut det andra lilla stödbenet på tangentbordet så blev det ju Mycket bättre att skriva på- ;-) Jag kom inte ihåg att det finns såna under, jag har trott att det låg nåt skräp här som fick det att vicka ,sladd/musmatta, kattafahanarnas pillgrejer- 
 
Nå, det är faktiskt mycket bättre att ha en dörr till det här rummet. Jag går in oftare- ingen "grind" inmösad i skor, dammsugare,hängaren på väggen med ryggsäckar och jackor , och egentligen allsköns skräp i vägen , Och, nu när det inte är stängt hit in hela tiden så är det inte alls lika kul att krångla sig in här och härja :-)  Att jag slängt ut krukan som var full med blomflugehelveten har nog gjort sitt till också -  Som Loke klättrade runt på Makens datorbord en stund innan, sen trodde jag att han gick ut, men se han ligger i fåtöljen här bakom mig och sover som en stock. Eller liten stubbe.  (fåtöljen jag köpte till Stella står här inne ,ingen av Busbergarna låg i den när den stod i storarummet-location,location)    Katter ja- vi har varit på balkongen, sånt är tröttsamt för Nykatter - 
 
Och jag har köpt/beställt Sex paket med kattsand (mängdrabatt) , och- Var ska jag ställa dem?   Den eviga frågan, var?  Men, faktum är att Nykatter får oss att ta tag i saker här hemma- ju mer de är och rotar i /klättrar på,puttar ner och för oväsen i ,(och Äter på! )  så tar vi bort/ändrar om !  Så stökkatter blir städkatter :-) 
 
I Övrigt då?  Tja, jag är ju som jag är, värkig, magklagig, ångestig- Trött, uppgiven, orolig, frustrerad, glad ( men vad ofta jag skrattar!) korta stunder lite avslappnad , vilket alltid gör mig förvånad . Och så måste jag säga ( fast jag får väl stryk?) att jag verkligen tycker om att det ännu är Vinter. Och så blir jag lite sorgsen över att när det långt om länge blev en riktigt vinter, drömvintern, då har jag mått så dåligt att jag knappt har hunnit njuta av den. Men en gör så gött en kan ju- 
 
Fred //SoP 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0