Jag letar-

-reservdelar till katternas klätterställning- Takfästet har gått sönder så vi har förankrat pinnen med snöre och krok i väggen. Fast jag tror att det blir bättre att köpa en ny sen. När de heliga skattepengarna kommer. 
 
Annars är jag rätt avslagen ,trött, ond i magen, ond i ryggen, rädd för undersökning - fast jag messpratade nyss med en granne som gjort gastroskopi tre gånger, och hon står ännu upprätt som hon sa. Alltid en uppmuntran eftersom alla andra än så länge bemött min utsaga om undersökningen med ett Oh Fy! Tack för den televerket.
 
Och jag stickar och virkar så stickor och nål ryker- och jisses anåda vad jag får ont i händerna, svullna fingrar och virkvalk -och vänsterhandens fingrar blir iskalla.  Ändå fortsätter jag,det är kanske ännu jobbigare att inte göra något.  Hellre ont i händerna än i själen? 
 
Fred //SoP
 
 
Och tänk vilken trendsättare jag är- femton år sen eller så ;-)  Och färgen kommer.. Help? 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0