Men int´fan-

-ringde de från sjukan, idag heller. Så jag gick in på vårdkontakterna- underhållsarbete. Trolltider fanimej. Det känns som om jag börjar förstå varför folk ringer nödsamtal i onödan. Enda chansen ju? 
 
I Övrigt då? Magen, magen, magen. Så, det avklarat. 
 
Fred //SoP
Tofflan
2018-01-31 @ 08:49:25
URL: http://tofflandel2.wordpress.com

Jag ringde min mottagning efter att ha hållit på och strulat bra länge med telefonköande och Mina sidor (bara strul). Hann knappt dra mitt ärende så fick jag en läkartid kl 9 dagen därpå. Strax före klockan 8 på dagen för läkarbesöket ringde de från mottagningen och sa att doktorn var sjuk. Sen har jag inte gjort något nytt försök. Känner lite som du, då får jag väl DÖ, dårå... MORR!

Svar: Man blir ju Så less på eländet. :-(
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0