Gnäll och gnöl

Min Mage alltså- jag har googlat och haft dödsångest och hjärtinfarkt och nästan ringt ambulans, gråtit lite och ynkat mig - Svurit och svettats och försökt få kontakt med sjukan- som skulle ha ringt mig vid ett i Torsdags. Det gjorde de inte. Jag hade två telefoner till  hands från tio i ett till halv sex (sjukan stänger  klockan fem enligt deras hemsida) ,inte ett pip i nån av dem, eller markeringar om missade samtal.  Så jävla sur jag blir- och ledsen. Du är inte viktig. Dö så vi slipper dig.  Visserligen har jag fått en diagnos  helt ur luften som definieras av att jag söker sjukvård frekvent med diffusa symptom?  Ja, jag som inte ens kommer iväg på mina ordinarie kontroller två gånger om året. Frekvent? Frekvent  undandragande möjligen. Så när jag ger upp och ringer, då Är  jag sjuk. 
Nu har  jag ringt igen- får se om de står vid sin nya uppringningstid?
   
Jag ska be om en ny årskontrollstid, som jag aldrig fick nån ny efter avbokningen- jag ska be om en läkemedelsgenomgång, som jag bad om i höstas men inte har hört ett pip om ? Jag ska upplysa om att jag slutat ta en medicin som jag bett att få slippa i snart två år , och jag ska be om att få en annan läkare och en utredning på min mage som inte en jävel bryr sig om vad jag säger om- vid vartenda besök/telefonsamtal jag har haft med vården så har jag talat om hur mycket min mage förstör mitt liv, och de säger- ät fibrer. Jag Tål inte fibrer. Du vänjer dig- nja, har jag inte vant mig sen mina sena tonår lär det aldrig hända. Ja, jag är så in i helvete lack  på det här. Jag ska även tala om vad jag själv tror att det är för magkrångel- Men självforskande googlare avfärdas väl. 
 
Frid och fred och hela konkarongen //SoP  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0