"Christmas time, mistletoe and wine"..

-går som en loop i mitt huvud.  Är väl "100 % julmusik"s fel antar jag . Ja, efter tre på dagen och fram till Kvällspasset i P4 brukar jag har mix megapol på,jag brukar bli lite gladare av julmusiken. Därför blev jag en smula förvånad när en kompis häromdagen sa "jag hatar julmusik"-VA? Det kan man väl inte göra?? Fast, vissa låtar gillar jag verkligen inte- eller, jag gillar Låten, men jag Hatar faktiskt Jöbacks version av Halleluja, det är en slaskig slakt. Sen är jag rätt less på Carola messjungande, men trallar Glatt och oftast högljutt med i Feliz Navidad sådär fem gånger om dagen .  Jag måste få kompisen att utveckla sitt julmusikhat nån gång..🙉
 
Den här låten kom 1970, undrar hur trött han är på att sjunga den ? 
 
Fred och sånt- //SoP
Pinglan
2019-01-17 @ 22:31:36
URL: http://www.ejkorrekt.wordpress.com

Det finns ju en idiotvariant på Feliz navidad, som säger att cykeln är stulen i stället för att önska god jul...

https://www.youtube.com/watch?v=iled-cTFxfU

Svar: den får jag titta på :-)
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0