Eureka !

Jag har funnit det! Eller dem- jag Hittade de gäckande laddarna :-)  
Igår gick jag in här i skräpdatorrummet för att se om det fanns nån planka/träbit/skiva av nåt slag som jag kunde fixa till nåt kul till katterna av- Givetvis var allt sånt skräp förpassat till förråd/tipp?  Sköt undan en korg med lampor och ljuslyktor, lyfte i en lykta och tänkte att den kunde jag ha på balkongen kanske? Och fick syn på en sladdhärva- Där i botten av korgen låg alla laddarna som jag har letat SÅ länge efter! Alltså, den där korgen har jag flyttat x antal gånger eftersom den står ovanpå en plastback som jag brukar lägga diskade sminkburkar (bra-ha) och flaskor i . Har inte haft en aning om laddarna i den- Inte sett dem alls.   Det första jag gjorde var att sätta i kamerabatteriet i sin laddare :-)  Jag Har ju en bra kamera, som är extra intressant nu när mobilkameran har blivit så kass och blixten har slutat fungera- Liksom ficklampan :-(    Ja, mysteriet löst och en sak mindre att irritera mig på. Alltid Något. Men jag undrar Hur de hamnade i korgen för jag ser dem framför mig en den glossylåda som de har förvarats i det senaste året ungefär? Nå, släpp det nu grubbelkärring- 
 
I Övrigt, magen bråkar, jag är fortfarande förkyld om än i en stillsammare variant , och... *värkåskit* 
 
Fred //SoP
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0