"det känns viktigt att vara mig själv på bloggen"-

-stod det här på frontsidan när jag loggade in-  No shit ?  Vilket dravelbladder.   Det är väl ingen som säger " det är viktigt att ljuga så mycket det går för att jag ska verka så jäkla lyckad" ?   Så, då har jag tjurat av mig på Det.
 
Nu övergår jag till att tjura för att jag Fryser - Fryser och fryser, och drabbas sen av en dundersvettattack. Sen fryser jag igen. Och blodsockret far hit och dit-  Magen är pajkaka. Nu får det räcka med tjurande- vad jag skulle ha skrivit om när jag loggade in har jag glömt. 
 
Fridens liljor //SoP
 
 
Måste ni äta upp varann Hela tiden?  
 
Tofflan
2018-04-17 @ 15:11:27
URL: http://tofflandel2.wordpress.com

Men va? Jag tar mig för pannan, bara!
Söta tisslingar - det är SANT!

Svar: Ja, jag blev ju så upprörd så jag glömde vad jag skulle skriva ! :-D
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0