Så det kan bli-

    När jag läser en synnerligen grinig presentation på postcrossingsidan :-D  Jag brukar skriva över adresserna jag tar ut i en anteckningsbok för att slippa sitta och glo i telefonen och zooma för att se något, och då skriver jag också upp önskemål som adressaten har beträffande kort och personens intressen , och om de är kompatibla med mina- då hittar jag lättare något att skriva om på kortet :-)
  För det Allra mesta är det här en urtrevlig och rolig "hobby" ,MEN ibland dyker de upp långa "kravlistor" och dumheter som "skicka inga såna kort för jag HATAR dem /kolla mina mottagna kort, det tar inte så himla lång tid,så jag slipper få dubletter" 0_o Och så har de  varit med i åratal och har fem tusen kort på sin "vägg" (Lite överdrivet) Eller så ska man in på nån jävla  tumblersida och bläddra igenom- Icke sade denna Nicke, nån måtta på dumheterna får det vara. (det är bara när någon samlar på Greetings from..-korten som jag snällt kollar först om de fått det från Sverige) 
Den här personen spelade jag dessutom dum till- ( ja jag kan vara jättebarnslig) Låtsades ha missuppfattat och skrev att jag var ledsen över att jag inte hade nåt sånt kort ( som XX Absolut inte ville ha ) men hoppades att XX ändå skulle tycka om kortet jag skickade - jag var rätt sur så handstilen blev Än värre än vanligt. Jaja, dåliga sidor tas fram av andras dåliga uppförande .  
 
I Övrigt då?  Värkhelg de luxe - ändå kan jag inte låta bli att greja med diverse- får ju tokspel på att "ligga och vila"- gör ännu ondare .  Planterade Äntligen den vackra ljungen som Maken köpt(förra fredagen)  till mig/oss i utekrukan ( fast  han fick bära ned den igår- jag lyckades hasa den två centimeter i taget på balkonggolvet bara ) , och så har jag kokat pepparrotskött, det blev "sådär", för fett för min smak ,trots att jag tog bort en tjock fettkaka efter utenatten . (grytans utenatt på avsvalning på balkongen) Men hela köttet var för marmorerat för min del. Såg mer ut som entrécote än en bit högrev tycker jag. Jaja, Maken hade beställt rätten och han äter den så-  Jag har hållit på med allt möjligt småtjafs, plockar lite här och där -  Planlöst. Nej, nån gång vet jag vartåt det är på väg- lång väg med min takt dock. 
 
Fred och sånt //SoP 
 
 
 
Jessica Högberg
2017-10-03 @ 13:46:16
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Men alltid lite närmare det man vill nå=)

Svar: Jo, kanske. Fast ofta trillar jag bakåt- eller fastnar ;-)
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0