Men sådär ja

Nu har jag kollat en del saker som jag borde ha gjort igår, men vem har bråttom då?  
Jag kan inte sitta här för länge. Kroppen låser sig och jag blir konstig i ögonen , och så var det då rövbenen som jag trycker till . AJ!   
 
Jag har utrotat min hotmailadress. Tror jag i alla fall. Gick igenom hela inkorgen där det fanns minst trehundra mail, mest skit- men de ställen jag vill ha mail ifrån gick jag in till och bytte adress. Men jag Hoppas att jag inte är reggad nånstans där jag "behöver" vara med den adressen- ? Nåja, det lär jag väl märka.  Den adressen har jag haft sen jag började använda  internet , men numera är det mest slaskmail som går dit och då ids jag inte gå igenom den stup i ett- så det samlas en massa där. Jag antar att de flesta mail upphör så småningom när de som skickar bara får studsande mail ? Som Syrrans hotmail och gmail- jag hade ju ingen aning om hur jag skulle komma in på dem, så det var ju bara teliaadressen jag kunde avsluta. 
 
Tja, det var väl dagens "händelser", spännande värre .  
Och nu skriker Stellatanten mig galen, så det är antingen dags för Maaaat, eller gå-ut! Eller så är hon bara missnöjd med att jag sitter här och inte är där hon har koll på mig. Kattaskrutta. 
 
Fred och Kärlek.  Till alla.  //SoP 
 
 
Och bilden är här bara för att jag tycker att den är fin :-)  
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0