Jag tänkte på nåt som jag ansåg viktigt-

-att skriva om. Men först hämtade jag in posten, hittade Kommunala katten, hämtade mat till honom, träffade grannen, pratade och pratade och pratade- och nu har jag ingen aning om vad det var som var så viktigt. 
Och mitt kaffe hade jag glömt på balkongen så det är snudd på iskallt trots termomugg . Jaja, kallt kaffe är gott. Och nånstans  har jag läst att nåns mormor sagt att man blir vacker av kallt kaffe. Hit med några hinkar tack! 
 
Jag började bädda, men Stella tyckte det var en riktigt dålig idé, så då tyckte väl jag det också. Jag talar alltid om för henne att det Faktiskt är jag som bestämmer här- men , hon tar inte så hårt på det. 
 
 
I Övrigt då? Nja, inte så mycket - lite sol, lite varmt, lite kyligt. Lite ont, lite trött, ganska stel, onda händer. Inget skräprumsrens idag. Jag Tänkte faktiskt, men lådan med brevpapper som jag ville ställa in till tv-fåtöljen för genomgång- det står för mycket grejer ovanpå den för att jag ska orka få fram den.  Plocka bort lite kanske, och låta Maken ta tag i den i Morgon kanske?    Vilka storslagna planer man har .   Min Närmaste plan är korsord och resten av mitt kalla kaffe.  Skönhetsbehandling alltså.  
 
Fred //SoP    
 
(bilden är näthämtad men det Är en sån mugg jag har- fått den av Maken) 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0