En grej borta-

-åtminstone. Den vingliga Billyhyllan är utgrävd, och ihopvikt. Står nu för vidare distrubution till soptippen. Alltid något.   
Jag Önskar faktiskt att jag bara kunde ta resten av bröten här inne och hiva iväg. Det som inte finns har jag glömt. Typ. Men jag måste gå igenom det. Det gäller bara att Börja. Och koppla bort det där som alltid säger " men den kan jag ju... Och den kan jag ha till.. Men den Här ska jag  ju göra en... "  För allt det där jag tror att jag ska göra, det gör jag aldrig. 
Tack och lov så är min bröte inte en hav av ihopkladdad lort , här och där förstärkt med döda råttor och andra vidriga grejer. Möjligen rusar nån förskrämd spindel ut när jag börjar plocka i det.  Det allra mesta är i kartonger, plastlådor,och askar , men Ändå.  Min kropp är inte kompatibel med arbetet- inte psyket heller antar jag eftersom  ungefär hälften är Syrrans grejer. De där jag aldrig ville ha ifrån början. Jag vill fortfarande inte ha dem, vet inte vad jag ska göra med dem. Det var inte mitt liv. 
 
Fridfull helg //SoP 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0