Är klockan så mycket redan?

Den rubriken har jag nog haft förr- Inte konstigt i så fall, bloggen har ju några år att se tillbaka på.  Men klockan Var faktiskt nyss tre, och nu är den kvart över fem-  Vad det nu betyder i det stora hela?  
Vete sjutton varför jag loggade in här nu- jag har inget att berätta om. ?  
 
Jag har plöjt igenom ett helt gäng med enkäter, samlat lite poäng :-)  Jodå, har man lite tålamod så får man ihop en del. Maken sa t.ex härom dagen att han skulle köpa sig ett par jeans- "Men ta mitt presentkort, jag har ett på 200 på dressman" , och det vill han ju gärna ha. 
Själv löser jag gärna in poäng mot rabattkoder på cdon, det är mumma med en hel dvd-box  för tjugo kronor minsann- det lägsta jag behövt betala var åtta kronor, för en säsong av Supernatural.  Då gör det inte så mycket att jag får ont i ändan av att sitta här ;-) 
 
Apropå ont- jag dammsög , i fredags var det nog. Det gjorde ont.  Men det ser bättre ut här hemma .  I alla fall överallt utom i mitt skräprum. Nu står hallbyrån här inne också. Den här bloggen borde heta Skräprummet och den eviga kampen för Ordning.  Men nu har jag bestämt att den gamla vingliga Billyn ska ut ( måste grävas fram) ,byrån ska ta dess plats, och de två ouppackade Lackhyllorna jag köpte för bortåt tio år sen ska upp ovanför den. Det blir fint serru-  *i morron*  Eller Sen.  Sen ska jag även försöka finna något lämpligt att förvara mina gamla LP-skivor i-  Jag vägrar gömma och glömma dem i nåt förråd- de är gamla Kompisar ju.  
 
Fridens kilowatt och rivaler //SoP 
 
 
-alltid retar det någon om man går runt och flinar hela tiden ;-)   
 
Jessica Högberg
2017-10-09 @ 07:27:23
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Låter som hemma hos mej *den eviga kampen att få orning*
Har sett jättefina "äppellådor" som skulle passa perfekt för lp, typ samma size som dom gamla läskbackarna...

Svar: Ja, det är den typen av backar jag är ute efter :-)
Sister of Pain

Jessica Högberg
2017-10-11 @ 07:58:10
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

dom jag hittar på nätet är lite avlånga men jag har sett fyrkantiga också...

Svar: Jag har inte letat så mycket än.
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0