Tomhet

Jag dog lite själv med Stella.  Hon och Asthra är borta -båda två på drygt fyra månader.  Det är hemskt. Det är tomt, ensamt. Sorgligt -förtvivlat.  Och precis när jag tänkte att Nu, kan jag ta hand om buren som Stella låg i och som stått här sen den 31a oktober - Det kunde jag inte.  Jag nästan knäade under tyngden av saknad.  
 
Ändå fick hon dö hemma. Somnade i min famn och fick sen dö i sin fåtölj.  På sin fäll- som nu ligger i buren. Ett bra sätt att dö - om det nu finns bra sätt. Men hemma i sin egen fåtölj.  Bra för oss. 
 
Frid //SoP  
 
 
Tofflan
2017-11-13 @ 15:23:07
URL: http://tofflandel2.wordpress.com

Kram!!!

Svar: tack ! <3
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0