f-n vad det blåser 0_o

Jag är med i en grupp på fb som heter Fullständigt ointressant information. Där brukar jag skriva sånt där- som att oj vad det blåser.  Och den här inledningen skulle väl passa där också :-D  
Jag är med i ett helt gäng grupper där, som jag är mer eller mindre aktiv i. Det går i perioder. Ibland hittar jag en grupp jag glömt bort och tänker att -Varför är jag med i den? Men går jag ur? Nähe då. För jag går in där och tittar och plötsligt är jag involverad i nåt som ju var lite intressant ändå.
Men många grupper har jag lämnat- mest för att jag kommit på kant med nån eller några,för mina åsikter inte passar dem. Egentligen har jag aldrig varit otrevlig i en grupp, OM jag inte själv först blivit "attackerad" ,då kan de verbala smockorna flyga på etervågorna. Men många gånger har jag varit precis hur juste som helst, men folk har helt enkelt inte fattat. Och fattar de inte, blir de förbannade och Kränkta och då är det mitt fel.
Ja jösses- fast jag har lärt mig att hålla fingrarna ifrån tangenterna med tiden. Det är inte mödan värt att slösa min välbehövliga energi på korkskallar. Urs ja, så egenkär är jag.  "Du är en idiot men jag ids fan inte tala om det för dig för du fattar det inte ändå" . 
 
Nä, nu ska jag ringa till veterinären igen. Och få till de där tandfixningstiderna.
 
Fred //SoP
Tofflan
2017-03-17 @ 18:22:59

Jo att folk blir sårade för saker en skriver vet en ju med sig har hänt... Men också att de blir sårade för de känner sig utpekade trots att det inte handlar om dem. Ibland är folk överkänsliga. Jag brukar fråga om jag tror att nån pekar ut mig. Några grupper är jag inte med i för jag finns ju inte på Fejan. Jag har liksom inte riktigt hittat nåt tillräckligt starkt argument för att starta ett konto där...

Svar: Det tog tid för mig att komma dit också. Men jag träffar så lite folk så det kan vara rätt så kul att vara med i grupper där folk har samma intressen.
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0