det trodde ni inte va...

Att jag fortfarande finns ;-)  Jodå, jag har varit på väg att skriva flera gånger men jag orkar med nöd och näppe igenom e-posten, sen har jag så ont att jag mår illa. Rent fysiskt illa, av att sitta här vid datorn. Visserligen är det riktigt obekvämt i.o.m att det knappt finns nåt utrymme för benen under skrivbordet, jag kan knappt snurra stolen p.g.a plastbackar bakom mig, och stoljeflen är hård och jag sitter snett på nåt sätt, så jag trycker till ischiasnerven och det är Inte skönt. :-/  Sen är det hela det gamla köret- nacke, axlar, bla,bla, blaaaa-- 
 
Apropå e-posten som stressar mig genom att bara fyllas på oläst, så gick jag idag igenom hela listan och la massor av "nyhetsbrev" i skräpposten , som jag sen ska avregga. Vissa ställen har ju nyheter fem gånger om dagen. Inte trovärdigt. Och sista chansen Varje dag.   Urs ja- ett irritationsmoment undanstökat. Eller irritation- tröttande helt enkelt. 
 
Magen min- har packat ihop och lämnat byggnaden. Urs så dålig jag har varit i över en vecka nu. Så igår skippade jag metforminet, ska se om det gör någon skillnad. Om inte blir nästa steg att utesluta gluten några veckor. Fast jag tycker inte att jag är Så sjuk så att det skulle vara det. Men prova skadar ju inte. 
 
Katterna har fått sina årliga genomgångar och vaccineringar.  Deras tänder ska fixas till - det blir en dyr historia så jag får ta det i omgångar. Tror jag. Ska höra med veterinären om jag kan "lämna in" båda samtidigt,det skulle underlätta . Ja, inte ekonomiskt, men va fan- fram med det stora kreditkortet . 
 
Nä, nu måste jag lätta på onthäcken innan benet lägger av (vänster med nervfan ned i ) och fixa mig lite frukost och en spruta insulin. 
 
Live long and prosperous  
 
 
//SoP 
 
 
 
Tofflan
2017-03-06 @ 18:41:05

Skit att du mår skit. Att avregga sig från nyhetsbrev är däremot en fröjd och befrielse att göra. Jag ska ta till mig detta och göra det själv. Tack för påminnelsen!

Svar: :-D- ja en befrielse . Konstigt nog hamnar flera stycken ändå inte i skräpposten? Kanske ska jag blocka domän och inte enbart avsändare..
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0