alla dessa marknadsundersökningar-

- ger faktiskt lite resultat då och då :-)  Jag fick hem ett presentkort på jysk på 300 kr för ett tag sen. Härom dagen beställde jag fyra rabattkoder på cdon a´90 kr styck, och nyss beställde jag en vas från Kähler för poäng jag samlat ihop :-)  En sån där räfflad i Hammershöjmodellen.   Sen förra året ligger ett presentkort på Blomsterlandet, och ett på Dressman i plånboken.   Alltid något . 
 
I Övrigt då? Tandfixartid är beställd, jag är på kant med diabetesvården, igen-
Blåsten ger mig huvudvärk. Folk kvittrar om vårvärme och jag fryser ihjäl . Hörde någonstans att "man ska frysa in våren och svettas in hösten" . Och det stämmer ju. Men jag tycker ordalydelsen känns så konstig- i Mitt huvud borde det vara " Man ska svettas ut sommaren och frysa in våren" . Men det är ju jag det. 
 
Idag har jag tagit ett ryck här i skräprummet - samt två alvedon. Nu ser jag golvet igen-lite utav det och en garderob är framrotad så både lådor och skåp kan öppnas. Ett tag -  sms´ade nyss till min Kompis att jag undrar hur länge det dröjer innan Sambon murar in allting igen. Egentligen har jag mest baxat runt på skiten- tömt ett berg av prylar, ställt dit en hylla, och staplat dit berget igen. Omorganisering av Bröte!  Det jobbiga är att hälften- eller kanske lite till? är Syrrans saker. Vad Ska Jag Göra Med Allt?  Det bär emot att kasta-än så länge, men en hel del borde bli kastat, annars får nån bara reda ut det när jag dör . Sen borde jag försöka sälja lite, och ge mer till second hand.   Jaja, det är så in i flängbänken mycket jag Borde så- Jag har nog fler borden än måsten. 
Men jag går Tre varv runt förrådet .
Och hoppas på att det blir nåt vettigt folk som flyttar in i lägenheten som ska säljas här i huset .  Ingen barnfamilj, inga unga festare, inga med trädgårdsintresse som drivs av motoriserade saker -  Inga äldre festare heller för den delen, som grillar året runt. Japp, jag borde bo mitt i skogen . 
 
Fred //SoP 
Tofflan
2017-03-27 @ 19:25:09

Oj va svårt jag hade att se var jag ska skriva kommentaren. Men nu funkar det.
Jorå, jag svarar också på enkäter och har bland annat fått en jädra massa Trisslotter och en kolsyremaskin. Har många poäng kvar att omsätta på flera olika håll, men jag väntar tills jag ser nåt jag vill ha.
Här var det 22 grader större delen av dan igår, men i morse var det bara fem...

Svar: Jag föredrar presentkort/rabattkoder, men på ett ställe är det Bara saker, om man inte vill sätta sina poäng i lotteriet och det vill jag inte. PS- jag ska försöka få till ett bättre tema. Men en del går det inte att ta bort delningsknapparna på och jag vill Inte ha mina inlägg lagda på fb av andra :-/
Sister of Pain

Tofflan
2017-03-28 @ 18:14:48

Ja presentkort är att föredra, tycker jag. Då kan man välja själv och inte köpa saker man egentligen inte vill ha eller sätta sina pengar i nåt lotteri. Trisslotterna skrapade jag på nätet och det var urtråkigt - jag vill skrapa IRL.

OK, bra, det var lite svårt att se, men just nu gick det bra.

Svar: Håller med dig, lotter vill man ha i handen :-) Även om de skräpar :-/
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0