Jaha ja-

Här är jag igen.  För en stund sen kom jag in med Stella , hakade av henne kopplet och hängde undan min jacka- Tog ett steg längre in i skräprummet och lyfte på ett lock på en av backarna- plockade lite håglöst, tavlor, ramar, och jaha, där är ju de tavlorna.. Sen rätade jag på ryggen och sa högt- fy fan vad jag hatar det här rummet. För det gör jag . Jag vill inte vara där alls.  Men det har jag väl tjatat om Nästan sen jag började med bloggen. Det vedervärdiga skräprummet som skulle bli mitt fint organiserade arbets och hobbyrum.   Ja, drömmar är till för att krossas antar jag.  
 
Och nu var jag sådär odelat optimistisk igen.  Det vore skönt med ett attitydbyte.  
 
MEN.. jag har fina fötter i alla fall . Det sa sköterskan när jag var på diabeteskoll i förra veckan. Bra cirkulation,inget känselbortfall, och bra skötta. Whaat? Jag som tycker att jag är så slarvig.  Speciellt sommartid/den varma årstiden-  Då man ska ha vackra fötter i sandaler- enligt tidningar och magazin. Då är mina lortiga och torra. Kliar av tusen myggbett också så de är allt som oftast trasiga också. Tjo vad tjusigt.  I mina obefintliga sandaler. 
 
Fred //SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0