Om elva månader är det julafton

- vad det nu har för relevans till det här. Råkade bara tänka på det när jag vände siffrorna på min evighetsalmanacka idag.    Idag har jag ringt sjukan -   det känns som om jag har Gjort nåt åt mig- Hur jag mår. Jag har sån värk att jag kan explodera ut ur mig själv som någon vedervärdig hulk och välta alla de där betongblocken som är ivägen överallt. Fysiska och mentala betongblock . Jag tror att de mentala blocken bygger fler fysiska block och så sitter jag bara Fast i alltihop. Ingjuten. 
 
 
 
Datorrummet ser ut som jag lämnade det i förra veckan-orken tog slut . Men jag får väl snart röja mig en väg fram till skrivbordet så jag kommer åt mina räkningar.   Jag fixar lite småplock här och där,men kommer väl egentligen ingenstans. Men små steg är ju också steg. Det tar sån jävla tid bara. 
 
Ja,det var väl vad jag hade att säga.  Fred //SoP 
 
Tofflan
2017-01-28 @ 15:07:50

Fan va jobbigt! Hoppas du kan få hjälp!!!!

Svar: Ja,jag har beställt kuratortid :-)
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0