Men jösses amalienborg

-Jag fick min e-post att Fungera igår! Med felsökning och provinställningar och jag vet inte riktigt vad jag pysslade med-  Men nu fungerar det :-) Och jag fick så in i flängbänkens ont i nacke axlar, ja hela köret, som alltid när jag hamnar vid datorn och det kräver koncentration. Så kvällen ägnades åt alvedon,värkångest och nervös sysslolöshet framför tv´n . Jag virkar ju på en filt- vilket jag fick lägga ned för några dagar sen- värken från Hel hackade sig fast i nack/axelfilén ,så jag försökte sticka lite istället. Gick åt helvete.  Nystade garn-gick åt halvhelvete.  Alltså, jag blir Tokig på att bara sitta och titta. 
 
I förra veckan så köpte jag två par jeans , bara sådär- tja, jag chansar väl- inte alltför optmistisk med tanke på hur många par jag har skickat tillbaka de senaste åren-  Och se på- de passade! Båda paren! Och de är vida nedtill- inga strypsnaror runt vristerna och jag kan Böja benen i dem. Plötsligt Händer det ;-)  
Apropå modet med strypsnarorna- Varför återkommer inte "USA-sockarna" med tanke på alla leggings,jeggings och treggings, tights och superskinny som svämmat över oss stackare de senaste åren? VAR är USA-sockorna? Va? 
 
 
Igår fick jag äntligen tomt  i en "trasig" lådhurts (hjulen fattas) som stått här halvvägs inskjuten under mitt datorbord, jag har plockat lite ur den varje gång jag suttit här vid datorn på sistone- och igår medan datorn stod och tuggade inställningar så drog jag ut den till hallen.  Den Skulle kastas. Men,tja, joo- Lådorna- jättebra lådor i den ju. Förvaring!  Så idag vände jag uppochned på den och torkade av hela dammkakan som satt under, och spikade på möbeltassar .  "Återbruk" ;-)  
 
Ja, det är vad jag har hittat på- vad har du gjort? 
 
Fred och hela konkarongen //SoP *som saknar sin katt* 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0