Jag får tre kilometer långa kommentarer på ryska-

Undrar varför reklamroboten tror att någon ska nappa här? Åker direkt i spärrlistan- 
 
Gnosjö har seglat upp som nummer ett ibland besökare också- Har Hillerstorp flyttat? 
 
I Övrigt då? På tvättmaskinsfronten- ? jo, en elektriker förväntas dyka upp i morgon. En sockel  har inhandlats för att jag ska få upp maskinen en bit. Kom ihåg att vi hade ju en sån för eviga tider sen (70-talet) och att de Borde väl verkligen fortfarande finnas? Och det fanns det. :-)  Hoppas den passar- det är samma märke som tvättmaskinen och är "standard" men måtten felar fem millimeter. Vi få la' se, sa den blinde. 
 
Jag har köpt ett skrivbord också- ett Rosa! Ja, det råkade vara målat i rosa även om originalet är träfaner. Det är ett likadant som vi hade hemma på 60-70-talet :-)  Senast jag såg det hade Pappa det men det följde inte med till Västerås (åtminstone fanns det inte i någon av de lägenheter de bodde i- kanske gavs det bort där uppe?)  Nå, jag är i alla fall superdupermeganöjd med mitt köp- för en hundring! Det får man väl knappt en hamburgare för? Så när tvättmaskinen är på rätt plats så ska jag montera ned mitt nuvarande skrivbord, och ställa in det "nygamla" så Kanske kan det hända något i skräpdatorrummet ,till slut? Efter elva år här? Kanske? 
 
Det var väl vad jag hade att säga-  
 
Fred och sånt- Och jag saknar min katt, så in i helvete.  
 
 
 
//SoP
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0