Ibland-

-tror jag att Stella går ut bara för att få komma-in-godiset :-)  Som Tessie som sprang ut och fuskkissade stup i ett för att få sitt åh-vad-du-var-duktig-godis ;-)  Luringarna.  
Hon går inte långt inte- inget ivrigt stretande mot grinden och skogen- nej, ett par steg nedanför trappan till närmaste grästorva. Lilla Tanten min.  
 
Och jag har gjort det jag skulle göra via datorn igår- nyss. Så det är  nyss det var sen.  Det känns som om det är något mer jag borde komma ihåg här, men hur jag än ser mig omkring på stökbordet så ringer inga klockor alls.  Så jag förmodar att det inte är något viktigt. Som jag kanske har glömt. 
 
Nej, dags att resa på mig-
Fred så länge //SoP 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0