Det är visst ett bra tag sen -

- som jag hade den här "stordatorn" igång-  Det är överfullt av marknadsundersökningar i min e-postlåda och de äldsta är från den trettionde Juli.  Det ligger också papper och kuvert,räkningar, öppnade och oöppnade i en röra på skrivbordet ( mitt soon to be X-skrivbord) . Åh så stolt jag är över min ordningsamhet . :-/ *skäms* (lite åtminstone)  Och här på bloggen anses Tofflan vara spam ? Medan långa historier (numera inte på ryska) om storleken på avsändarens snorre -Guuu´så intressant- släpps igenom utan omsvep. Ja, nu har jag bortsvept dem förstås. Hur hittar de till min lilla blogg med tre läsare i snitt? Det kan ju näppeligen vara ett lönsamt ställe att snika in reklam på?
 
Tvättmaskinen är på plats- :-) Efter mycket slit och svett,  svordomar och lätt blodvite .  Trots mina  eviga mätningar och kontrollmätningar- nähädå- stående på sockeln felade det en dryg millimeter åt vart håll  ungefär . Valet stod mellan att riva sönder hela sidan på maskinen mot grovdiskbänken, eller ta en chansning och riskera att sabba elementet /riva sönder våtrumstapeten . Såga av det jävla hörnet, sa jag. Karlarna svimmade nästan- och monterade bort grovdiskbänken.  Egentligen var det Tyngden i maskinen som ställde till det. Med sockeln på plats, var det omöjligt ( åtminstone för de två män som stod mig till buds) att lyfta upp maskinen och vrida den på plats.
(83 jävla kilo)  Så maskinen fick ställas upp på sockeln och sedan skjutas in  på plats. Vilket då inte gick.  Ja, fy fan. Men den är på plats nu- och förstagångsgenomkörd, och sen har vi tvättat tre gånger och torkat två gånger-  Och Nu infinner sig mysteriet jag inte har lyckats läsa mig till i instruktionsboken(som jag alltid Läser- och dubbelkollar i) 
 
Vart Tar LUDDET Vägen?? 
 
Fred //SoP
 
 
Tofflan
2017-08-14 @ 20:37:21
URL: http://https://tofflandel2.wordpress.com/

Ja jag har försökt kommentera många gånger, men... Tur att jag inte har nån snorrkas i alla fall. Spam är jag INTE.

Svar: Ja kommentaren finns här när jag loggar in- men det står misstänkt spam och jag fattar inte varför -?
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0